شیره انگور بی دانه تاکستان

شیره انگور بی دانه یکی از خوراکی های مقوی ایرانی و سنتی است که از طعمی دلپذیر و خواص منحصر به فردی برخوردار می باشد. این محصول دارای انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی بوده، و به دلیل انرژی فراوانی که تولید می کند، معمولا در وعده صبحانه مصرف می شود. همچنین شیره انگور بی دانه ممکن است به عنوان عصرانه و میان وعده نیز مورد استفاده قرار گیرد.جهت آشنایی با انواع محصولات مجموعه ما و اطلاع از قیمت شیره انگور بی دانه به صورت عمده، می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و شیره انگور بی دانه تاکستان را با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت خریداری نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انگور بی دانه تاکستان

شیره انگور بی دانه

شیره انگور بی دانه با توجه به افزایش تمایل مردم کشور به مصرف خوراکی های مفید، مقوی و طبیعی که برای سلامت بدن سودمند بوده و سیستم ایمنی را نیز تقویت می نمایند، بازار تولید و پخش محصولاتی از قبیل شیره های گوناگون نیز از رونق خوبی برخوردار شده است. منشأ شیره انگور بی دانه مرغوب و اصل باید کاملاً طبیعی بوده و در فرایند تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشود. شیره انگور صد در صد اصل و طبیعی، محصولی است که تمام مواد تشکیل دهنده آن طبیعی می باشد و در مراحل تولید این محصول از کشت انگور گرفته تا مراحل طبخ شیره و بسته‌ بندی نهایی، هیچ نوع ماده شیمیایی به شیره اضافه نمی گردد. ضمن آن که طعم شیرین و مطبوع شیره انگور بی دانه نیز باید به طور کامل از انگور تامین گشته و فاقد شکر و یا سایر افزودنی های طعم دهنده شیمیایی و انواع اسانس باشد. و در نهایت، شیره انگور طبیعی باید به حدی غلیظ تهیه شود که بخش اعظم رطوبت و آب خود را از دست بدهد و از این رو به سادگی فاسد نشود، زیرا افزودن مواد نگه دارنده شیمیایی به این محصول مجاز نمی باشد‌.

یره اشنگور بی دانه در اصل جزو محصولات غذایی تولید شده در کشور ما می باشند که نه تنها بازار خرید و فروش آن در نقاط مختلف کشور از رونق خوبی برخوردار است، بلکه در بازار بین المللی نیز محبوبیت بسیاری داشته و مشتری های فراوانی جهت خرید آن وجود دارد. کشور های بسیاری از جمله روسیه و آلمان در جهان وجود دارند که می توانند مشتری های خوبی برای صادرات انواع شیره انگور محسوب گردند.

برای خرید شیره انگور بی دانه اصل و‌ درجه یک بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای شیره انگور بی دانه، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود. البته محصولات برند های معتبر، قدیمی و‌ شناخته شده ای که در زمینه تولید و توزیع شیره انگور فعالیت می نمایند، معمولا دارای قیمت بالاتری نیز می باشند‌. نوع ارائه محصول و بسته بندی آن نیز از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت شیره انگور است. معمولا محصولاتی که دارای بسته بندی های زیبا و بهداشتی بوده و دارای مجوز وزارت بهداشت نیز می باشند، از قیمت بالاتری نسبت به شیره انگور فله ای برخوردار هستند.

شیره انگور تاکستان

شیره انگور تاکستان شیره انگور تاکستان به عنوان یک خوراکی سالم و خوشمزه در وعده های غذایی ایرانیان، از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول را می توان به تنهایی در کنار نان و چای میل نمود و یا انواع مختلف آن را به عنوان چاشنی و طعم دهنده، در غذا ها، دسر ها، شیرینی ها و کیک های متنوع به کار برد. با انواع شیره انگور سنتی و با کارخانه ای می توان دسر های ایرانی و محلی مختلفی همانند شیر برنج و حلوا را تهیه نمود.

طعم شیرین و مطبوع شیره انگور تاکستان می تواند در بافت کیک ها و شیرینی های گوناگون، به کار رفته و بافتی نرم و مزه ای بی نظیر ایجاد کند. ضمن آن که شیره انگور در غذا های ایرانی و فرنگی مانند دلمه برگ مو نیز به عنوان چاشنی و یا نوعی سس استفاده می شود. در برخی از نقاط کشور ما، شیره انگور تولید شده به روش سنتی را جهت تهیه شربت ها و نوشیدنی های خوش طعم محلی نیز به کار می برند. بسیاری از آشپزان حرفه ای در مناطق مختلف کشور ما و به ویژه روستاها، از شیره انگور به جای قند و شکر و سایر شیرین کننده های شیمیایی، برای طعم دادن به انواع مربا و حلوا ارده نیز استفاده می کنند. شیره انگور طبیعی نسبت به شیرین کننده های مصنوعی، بسیار سالم تر و لذیذ تر است و در عین حال فاقد مواد نگهدارنده مضر نیز می باشد، از این رو افزودن شیره انگور به انواع غذا و میان وعده کودکان و سالمندان نیز بسیار سودمند است.

مهم ترین عامل تاثیر گذار بر کیفیت شیره انگور تاکستان، تازگی و مرغوبیت انگور به کار رفته جهت تهیه شیره می باشد. همچنین روش تهیه این محصول و رعایت تمامی مراحل طبخ به شکل صحیح، کیفیت شیره انگور را افزایش می دهد. در زمان تهیه شیره انگور، غلظت محصول باید به حد مناسبی برسد. غلظت این محصول باید مشابه عسل بوده و بیش از اندازه رقیق نباشد. ضمن آن که یکی از مهم ترین فاکتور های موثر بر کیفیت شیره انگور، میزان شیرینی این محصول می باشد. بهتر است هنگام خرید، شیره انگور را تست نموده و توجه کنید که طعم شیرین و مطبوعی داشته باشد‌. طعم شیره اصل و تازه نباید گس و متمایل به تلخی باشد. شیره اعلا باید طعم انگور را در خود داشته باشد. در صورتی که شیره انگور بیش از حد شیرین بوده و یا طعم انگور را نداشته باشد، نشانه این است که به محصول مقداری شکر و افزودنی شیرین اضافه شده است و اعلا نمی باشد.

به علاوه نوع ارائه محصول و بسته بندی آن نیز از عوامل مهم تاثیر گذار بر کیفیت شیره انگور است. معمولا محصولاتی که دارای بسته بندی های زیبا و بهداشتی بوده و دارای مجوز وزارت بهداشت نیز می باشند، از کیفیت بالاتری نسبت به شیره انگور فله ای برخوردار هستند. بسته بندی مناسب، باعث افزایش ماندگاری شیره شده، محصول را از وارد آمدن صدمات فیزیکی و تابش مستقیم نور خورشید محافظت می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.