لیست قیمت روز شیره انگور طبیعی سولار در بازار

شیره انگور دارای خواص مفید بسیاری برای بدن می باشد و یکی از میان وعده های مغذی و مناسب برای همه افراد است. قیمت روز شیره انگور سولار در بازار با توجه به کیفیت بالایی که دارد، بسیار مناسب است و به مشتریان عرضه می گردد. این محصول دارای خاصیت درمانی است و در طب سنتی نیز بسیار کارآمد است و برای درمان بسیاری از بیماری ها توسط متخصصین طب سنتی تجویز می گردد.

لیست قیمت روز شیره انگور طبیعی سولار در بازار

شیره انگور سولار بدون شکر و مواد افزودنی

شیره انگور سولار بدون شکر و مواد افزودنیشیره انگور سولار در کارخانه توسط مجهز ترین دستگاه ها به طور خالص از انگور تولید می شود. شیره دارای قند بالایی بوده و دارای طعم شیرین طبیعی است اما در صورتی که از شکر برای شیرین تر کردن آن استفاده شود مزه آن از حالت طبیعی خارج می شود. این محصول باید بدون اضافه کردن مواد افزودنی برای رقیق کردن یا به عنوان طعم دهنده تولید شود.

خط تولید شیره در کارخانه به این شکل است که ابتدا انگورها در حوضچه شست و شو با دقت تمیز و آبکشی می شوند. در مرحله بعد با استفاده از سانتریفیوژ آب اولیه میوه با خشک کردن آن گرفته می شود. مرحله بعدی گرفتن آب انگورها با استفاده از دستگاه های پرس می باشد، آن ها با فشار زیادی که بر میوه وارد می کنند آب آن ها را جدا میکنند. مرحله بعد پخت آب استخراج شده است که در دما و مدت زمان تعیین شده این کار انجام می شود تا غلظت شیره به حد مطلوب برسد. مرحله بعد بسته بندی شیره بعد از کاهش دمای آن می باشد. بهترین نوع بسته بندی برای این محصول استفاده از بسته های شیشه ای استاندارد می باشد زیرا در صورت نگهداری طولانی مدت مواد آن وارد ماده نمی شود.

البته آن را در بسته های پلاستیکی هم نگهداری می کنند. برای نگهداری این محصول کافی است آن را در ظرف در بسته و دمای اتاق نگهداری کرد و لزومی به گذاشتن در یخچال نیست. فروش عمده شیره انگور هم به نفع فروشنده می باشد و هم به نفع خریدار.

خواص شیره انگور در درمان بیماری ها

همان طور که بیان کردیم این محصول در درمان بیماری ها بسیار مفید می باشد. شیره انگور درمانی توسط پزشکان سنتی توصیه می شود. خواص این ماده در ادامه بیان شده است.

شیره انگور سفید دارای طبع گرم و تر است و برای بیشتر افراد مناسب است. این محصول خون ساز بوده و خون سالم بدون هیچ ماده اضافی در بدن تولید می کند، به همین دلیل برای درمان کم خونی و بانوان بسیار مفید می باشد.

این ماده برای افزایش انرژی و تقویت بنیه بدن بسیار مناسب است، استخوان ها را استحکام می بخشد و سستی و تنبلی را از افراد دور می کند. به همین دلیل برای افراد ضعیف توصیه می شود.

این محصول برای افزایش حجم عضلات استفاده می شود به همین دلیل کسانی که می خواهند وزن خود را افزایش دهند یا ورزشکاران از آن استفاده می کنند. شیره برای برطرف کردن التهاب گلو و جلوگیری از سرفه در فصول سرد کاربرد بسیاری دارد و برای نرم کردن ته حلق مفید است و خاصیت ضد التهابی دارد.

باز کردن گرفتگی های بدن از دیگر ویژگی آن می باشد و به همین دلیل برای جلوگیری از انسداد در مجاری کبد می توان از این ماده به همراه سرکه انگور استفاده نمود.

از دیگر خواص شیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان تپش قلب
  • بهبود افسردگی
  • روان کننده
  • غلیظ کردن شیر مادر
  • کمک به رشد مو

 

ویژگی های شیره انگور طبیعی

ویژگی های شیره انگور طبیعیشیره انگور طبیعی که از انگور خالص حاصل می شود، دارای ویژگی های خاص خود می باشد که با دانستن آن ها می توان اصل بودن آن را تشخیص داد. شیرینی آن کاملا طبیعی است و چون انگور میوه شیرینی است و در هنگام پخت رطوبتش کم می شود شیرینی زیادی دارد اما با مزه شکر کاملا متفاوت است.

شیره از انگور به دست آمده است و بنابراین نباید به طور کامل طعم و مزه انگور از بین رفته باشد و هنگام خوردن در نهایت باید حس شود. در غیر این صورت احتمال دارد مواد افزودنی به آن اضافه شده باشد.

یکی از راه های اصلی تشخیص شیره اصل رنگ آن است. این ماده از انگور های سفید و یا سیاه یاقوتی درست می شود و بنابراین رنگ آن از شیره خرما کمرنگ تر و می توان گفت عسلی مایل به خرمایی و یا قهوه ای است. شیره هایی که در شیراز تولید می شود قهوه ای تیره هستند.

  • بیشتر بخوانید: شیره توت

    حرارت دیدن زیاد و دمای بالا ممکن است باعث شود شیره خراب شود و مواد معدنی اش از بین برود. این مورد معمولا در روش های سنتی اتفاق می افتد. در روش های صنعتی با استفاده از محاسبات تجربی دما و حرارت مورد نیازبا توجه به حجم با دقت محاسبه می شود. قیمت انواع شیره انگور بسته به کیفیت آن متغیر می باشد.

برای تولید شیره انگور از خاک سفید استفاده می شود. در روش های صنعتی این خاک پس از پخت با استفاده از تجهیزات تصفیه می شود و به طور کامل جدا می شود. اما ممکن است در روش های سنتی نتوان آن را به طور کامل شفاف سازی کرد زیرا این کار با استفاده از صافی انجام می شود که خیلی دقیق نیست و ذرات ریز از آن رد می شود.

پرفروش ترین نوع شیره انگور در کشور

فروش شیره انگور در غرب کشور از رونق زیادی برخوردار است زیرا این مناطق به دلیل تناسب آب و هوا با رشد میوه انگور، دارای باغ های زیادی می باشد و شیره به صورت صنعتی و سنتی در حجم بالا تولید می شود. این کار معمولا در اواخر پاییز و پس از برداشت محصول انجام می شود.

تولید این ماده در شهرستان هایی مانند همدان، ملایر، قزوین، ارومیه و خوی نیز صورت می گیرد که پر فروش ترین شیره، شیره انگور زرد ملایر و دیگر شهرهای نام برده می باشد. این مناطق به باغ های انگور شهرت دارند و بهترین محصولات را تولید می کنند. پرفروش ترین محصولات دارای غلظت مناسب و کیفیت بالایی هستند. در زمان پخت باید رطوبت انگور به اندازه کافی گرفته شود تا در حد مطلوب تغلیظ شود. شیره انگور نسبت به شیره خرما رقیق تر است. در روش سنتی این مورد را به صورت چشمی بررسی می کنند که دارای خطای زیادی است.

در روش سنتی غلظت ماده را با استفاده از دستگاه های مخصوص چک می کنند و در صورتی که این مورد به حد کافی رسیده باشد، حرارت به طور خودکار خاموش می شود تا شیره نسوزد و مواد مغذی آن از بین نرود. شیره با کیفیت وقتی از قاشق جدا می شود حالتی مانند عسل دارد. برای خرید آنلاین شیره انگور می توانید به سایت معتبر ما در این مجموعه سر بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.