مادری که بخاطر ست حوله عروس و داماد به جشن عروسی پسرش نیامد

به نظر می رسد که هر چه انبوه ست حوله عروس و داماد بلندتر باشد، حجیم تر و نرم تر است. با این حال، طول زیاد شمع، اگرچه بر اندازه حوله حمام تأثیر می گذارد و آن را کرکی تر می کند، اما همیشه نشانگر کیفیت نیست. زنان خانه دار با تجربه سعی می کنند شمع را انتخاب کنند که طول آن از پنج میلی متر تجاوز نمی کند.

توده بلندتر بعد از اولین شستشو نرمی و ظاهر دلپذیر خود را از دست می دهد. چنین حوله ای به سرعت از بین می رود و نامرتب می شود. شمع خیلی کوتاه نیز ارزش انتخاب ندارد. اگر خیلی کوچک باشد روی جذب حوله تاثیر می گذارد.

به سرعت خیس می شود و پاک کردن آن به سادگی ناخوشایند می شود. قابلیت جذب حوله حمام از آنجایی که ما در مورد چگونگی جذب رطوبت حوله صحبت می کنیم، اجازه دهید به این موضوع بپردازیم. در اینجا، البته، انتخاب تا حدودی پیچیده تر خواهد بود.

اگر حمام و مثلاً طول شمع را بتوان با چشم تعیین کرد، ترکیب نخ موضوع دیگری است. البته تولیدکنندگان داوطلبی هستند که فقط “100% پنبه” را نشان نمی دهند، بلکه می نویسند که چه نوع پنبه ای است و از چه نوع نخی در تولید حوله استفاده شده است.

اگر توانستید برچسب درست را پیدا کنید، حوله حمامی را انتخاب کنید که از پنبه مصری یا پاکستانی ساخته شده باشد. آنها با کیفیت ترین مواد در نظر گرفته می شوند. همچنین ببینید چه نوع نخی استفاده شده است. اگر نخ شانه شده باشد بهتر است.

جذب در اینجا بهترین خواهد بود. تراکم حوله حمام و آخرین شاخصی که کیفیت حوله حمام به آن بستگی دارد، تراکم است. این بستگی به مدت زمان ماندگاری این کالا برای شما دارد. به طور معمول، این سه سال است.

اما اگر چگالی کم باشد، زمان استفاده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. مطمئناً نمی توانید چنین اطلاعات دقیقی را روی برچسب پیدا کنید. اما راهی برای خروج وجود دارد. لوازم جانبی خریداری شده را وزن کنید.

به عنوان مثال، اندازه یک حوله حمام 80 در 140، وزن 490 گرم است. بنابراین چگالی محصول حدود 500 گرم بر متر مربع خواهد بود. ما در مورد سایر محصولات نیز از همین اصل پیروی می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.