استفاده از لوله پلی اتیلن 2 اینچ بوکان موجب نابودی حشرات می شود

در دو دهه گذشته ملاحظات اقتصادی و پارامترهای مکانیکی بسیار خوب لوله پلی اتیلن 2 اینچ بوکان باعث استفاده بیشتر و بیشتر از لوله ها برای ساخت و تعمیر سیستم های توزیع آب در سراسر جهان شده است.
این مقاله نتایج تحقیق در مورد پارامترهای آب جمع آوری شده از یک خط لوله پلی اتیلن که بخشی از یک شبکه آبرسانی عملیاتی بود را ارائه می دهد.
ما محتوای کربن آلی کل (TOC) و محتوای ترکیبات آلی در نمونه‌های آب مورد بررسی را با استفاده از یک کروماتوگرافی گازی چند کاناله (Trace Ultra Thermo) همراه با یک طیف‌سنج جرمی (Polaris Q) تعیین کردیم.
ما ترکیبات آلی محدود شده با آنتی اکسیدان ها را که در فرآیند تولید لوله به پلی اتیلن اضافه شده اند، در نمونه های آب شناسایی کردیم، پلی اتیلن ماده پیشرو برای نصب جدید لوله های آب آشامیدنی در سوئد است.
این ماده توسط بازار به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر، سبک و یک راه حل ارزان شناخته شده است، این ماده برای لوله کشی آب ایده آل است، اما طول عمر آن فقط 50 سال تضمین می شود. این یک محدودیت مشکل ساز است.
زیرا زمان مورد انتظار برای تجدید سیستم لوله کشی آب سوئد 150 سال تخمین زده می شود، آیا می توان به یک عمر 150 سال دست یافت و برای تحقق این امر چه چیزی لازم است؟

این داستان چگونگی کمک یک موسسه تحقیقاتی به نام Swerea KIMAB است که به شرکت‌های آب محلی برای دستیابی به یک عمر 150 ساله برای سیستم‌های لوله‌کشی PE کمک می‌کند.

 ابعاد انتخاب مواد و محدودیت های احتمالی مورد بحث قرار می گیرد؛ سوالات مربوط به کیفیت، آموزش و نگهداری در کانون توجه قرار گرفته است، همه با هدف اصلی افزایش طول عمر تا 150 سال.

در این ارائه بحث خواهد شد که چگونه می توان از آزمایش مخرب و غیر مخرب برای اطمینان بیشتر از کیفیت سیستم لوله کشی آب پلی اتیلن استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.