زنی که چرم مصنوعی سوزنی را برای پرده خانه خود استفاده کرد

اکثر تولید کنندگان چرم مصنوعی سوزنی از پنبه یا پلی استر به عنوان ماده پایه پارچه های خود استفاده می کنند. انواع پارچه های پلی استر یا پنبه ای که به عنوان پایه چرم مصنوعی استفاده می شوند معمولا متخلخل و خشن هستند، به این معنی که آنها باید به طور خاص تولید شوند.

در برخی موارد، تولیدکنندگان چرم مصنوعی نیز ممکن است مواد پایه خود را تولید کنند، اما برای این تولیدکنندگان بسیار رایج است که مواد پایه خود را از تأسیسات تولید شخص ثالث تهیه کنند.

ست صندلی پارچه ای چرم مصنوعی آشتین قهوه ای ست صندلی پارچه ای چرم مصنوعی آشتین قهوه ای 2. فرمولاسیون پلاستیک در مرحله بعد، تولیدکنندگان چرم مصنوعی باید مواد پلاستیکی را که با پارچه های پایه خود می چسبانند، فرموله کنند.

برای مثال PVC از ترکیب مواد تشکیل دهنده نمک و نفت ساخته می شود. تولید کنندگان با قرار دادن نمک در معرض الکترولیز کلر تولید می کنند و سپس این کلر را با اتیلن که از نفت به دست می آید ترکیب می کنند.

ماده به دست آمده اتیلن دی کلراید نام دارد که سپس در دمای بالا به مونومر وینیل کلرید تبدیل می شود. سپس این مونومرها با رزین پلی وینیل کلرید به پلیمرهایی تبدیل می شوند. PVC مورد استفاده در تولید چرم مصنوعی باید انعطاف پذیر باشد، بنابراین تولیدکنندگان به این فرآورده نفتی نرم کننده هایی اضافه می کنند تا به پارچه پایه مورد استفاده در تولید چرم ersatz متصل شود.

فرآیند مورد استفاده برای ایجاد PU تا حدودی پیچیده‌تر است و شامل ایزوسیانات‌ها، پلی‌ال‌ها و افزودنی‌های مختلف است. پلیمرهای مختلف مورد استفاده در تولید PU به یکدیگر واکنش داده و سپس پردازش می شوند.

PU مورد استفاده در تولید چرم تقلبی در معرض مواد افزودنی پلاستیکی برای دستیابی به یک ماده نهایی انعطاف پذیر قرار می گیرد.بیشتر چرم مصنوعی موجود در بازار امروز از یک پارچه پایه پوشیده شده با مواد پلاستیکی تشکیل شده است.

دو پلاستیکی که بیشتر در تولید چرم مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند پلی اورتان (PU) و پلی وینیل کلراید (PVC) هستند و در حالی که فرآیندهای مورد استفاده برای ساخت این دو پلاستیک تا حدودی متفاوت است، فرآیندهای اتصال این پلاستیک ها به پارچه های زیرین آنها بسیار مشابه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.