ساعت laros قدیمی قابلیت ثابت نگه داشتن زمان دارد

ساعت laros قدیمی چیزی شخصی است. هر کسی در طراحی و سبک سلیقه خود را دارد. بنابراین نمی خواهیم بگوییم ساعت خوب یا بد چیست، بلکه به طور کلی نشانه های یک ساعت با کیفیت چیست. و اینکه چگونه این نشانه ها به راحتی قابل شناسایی هستند. نکته جانبی کوچک این است که ما عمدتاً به دنبال یک ساعت مقرون به صرفه هستیم.

یک ساعت با کیفیت حداقل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. ساعت تیتانیومی یا سرامیکی سخت‌تر و بهتر است، اما آن ساعت‌ها برچسب قیمت گران‌تری نیز دارند. فولاد ضد زنگ در مقایسه با فولاد معمولی نمی تواند تحت تأثیر رطوبت و تعریق قرار گیرد. همچنین، تحریک پوست با ساعت های فولادی ضد زنگ نادر است.

علاوه بر این، پوشش PVD برای اطمینان از حفظ رنگ ساعت طلایی، رزگلد، نقره ای یا مشکی مهم است. ساعت بدون روکش ممکن است در طی یک سال با استفاده مکرر تغییر رنگ دهد. مواد استفاده شده اغلب در پشت ساعت نمایش داده می شود. ساعت استیل نشان می دهد که فقط پشت ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

علاوه بر این، وزن ساعت نیز ممکن است نشانه کیفیت باشد. این نشان می دهد که فولاد استفاده شده چقدر جامد است و چه نوع حرکتی استفاده شده است. علاوه بر این، مارک های ساعت بهتر از فولاد ضد زنگ 316L استفاده می کنند که سطح خلوص بالاتری دارد.

نوع پوشش فولاد ضد زنگ و PVD اغلب روی ساعت مشخص نمی شود. برای اطمینان از نوع فولاد ضد زنگ، همیشه می توانید با فروشنده چک کنید. اما اگر مارک گران‌تری است، می‌توانید فرض کنید که مشکلی ندارد.

مقاومت در برابر آب 10 ATM به این معنی است که ساعت در برابر فشار 100 متر مقاوم است. این باعث می شود ساعت خوبی برای شنا باشد. 5 دستگاه خودپرداز و 3 دستگاه خودپرداز نیز درجه مقاومت در برابر آب هستند. یک ساعت باید حداقل 3 دستگاه خودپرداز ضد آب باشد تا کمی راحتی داشته باشد. همچنین، مقاومت در برابر آب اغلب در پشت ساعت نشان داده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.