پرتقال ناول جیرفت غذای زندانیان زندان اوین است

پرتقال ناول جیرفت حاوی اسیدهای آلی، ویتامین ها، مواد معدنی، ویتامین C و فلاونوئیدها است. اینها می توانند در سلامت پوست نقش داشته باشند. برخی شواهد حکایتی نشان می دهد که استفاده موضعی از پرتقال ممکن است پوست را نیز تغذیه کند.

محتوای آب آنها همچنین ممکن است پوست را هیدراته کند و تولید کلاژن را تسریع کند. با این حال، برای اثبات این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز است. پرتقال سرشار از پتاسیم است که به تنظیم فشار خون کمک می کند.

پرتقال بسیار محبوب است. آنها طعمی طراوت بخش دارند، اما مهمتر از آن، حاوی آنتی اکسیدان های مهمی هستند که سلامت انسان را ارتقا می دهند. اگرچه پرتقال رایج است، اما در انواع مختلفی موجود است که ممکن است ما از آنها مطلع نباشیم.

به احتمال زیاد پرتقال از جنوب چین، شمال شرقی هند و سایر بخش‌های جنوب شرقی آسیا سرچشمه گرفته است. آنها از آن زمان به قدری هیبرید، هیبریداسیون و تغییر یافته اند که امروزه صدها گونه پرتقال در سراسر جهان یافت می شود.

مسافران اسپانیایی این میوه را در دهه 1500 وارد قاره آمریکا کردند. در حالی که ما فواید پرتقال را درک کرده ایم، مهم است که ارزش غذایی میوه و کاربردهای مختلف آن را که آن را بسیار قوی می کند، درک کنیم.

این میوه ها حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری دیگر مانند فولات و مس هستند که ممکن است سلامت سیستم ایمنی را تقویت کنند. ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

مطالعات موش ها نشان می دهد که آب پرتقال ممکن است به مهار سرطان روده بزرگ کمک کند. میوه حاوی هسپریدین است که یک فلاونوئید با پتانسیل پیشگیری کننده شیمیایی است.

فیبر موجود در پرتقال ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده کمک کند. پرتقال همچنین حاوی سایر عوامل مهم پیشگیری کننده شیمیایی است که در این زمینه کمک می کند.

فواید پرتقال را می توان به مواد مغذی آن نسبت داد. آنها می توانند کاهش وزن را افزایش دهند، علائم پیری را به تاخیر بیندازند و سلامت قلب و چشم را تقویت کنند. پرتقال همچنین ایمنی را تقویت می کند، خطر سرطان را کاهش می دهد، به درمان دیابت، کم خونی و سندرم تخمدان پلی کیستیک کمک می کند و به کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.